Powered by Norden One x Stjärnafyrkant - Skapa en intelligent AI-assistent för din e-handelsverksamhet
Fraktalternativ, leveranstider, spårning och eventuella förseningar.
Ångerrätt, byten, reklamationer och praktiska steg för retur.
Betalningsalternativ (kort, Swish, Klarna m.m.), fakturor och säkerhet.
Allmänna villkor som reglerar köp, ansvar, garanti, prismatching och ångerrätt.
Produktgaranti, servicevillkor och efterköpssupport.
Produktkategorier, tjänstebeskrivningar, manualer, guider och prislistor.
Inloggning, lösenord, orderhistorik, prenumerationer och kontoinställningar.
Kundservice, öppettider, kontaktvägar och vanliga frågor.
Företagsinformation, integritetspolicy, GDPR, hållbarhet, certifieringar.
Rabatter, erbjudanden, lojalitetsprogram, nyheter eller blogg.
"Jobba hos oss", lediga tjänster och praktikmöjligheter.
Vilken "roll" ska AI:n ha gentemot era kunder?
Vad ska AI:n prioritera i sina interaktioner?
Hur nära vill ni att AI:n står kunden?
Vilka ämnen ska AI:n aldrig diskutera?
Vilka produkter eller produktkategorier ska AI:n aldrig föreslå eller rekommendera?
Finns det ord, uttryck eller fraser AI:n aldrig ska använda?
Finns det geografiska begränsningar?
När ska AI:n sluta svara och lämna över till mänsklig support?
Klicka här eller dra och släpp filer
PNG, JPG, SVG • Max 10MB per fil
Här är ett exempel på hur en väl strukturerad produktfeed i XML-format kan se ut: